Monopol + Nala

Tänkte berätta en sjukt rolig grej som hände igår kväll när jag och min kompis Caroline spelade Monopol som för övrigt faktiskt är mitt favoritspel. Vet inte varför men jag har alltid älskat det spelet. Men i alla fall så satt vi som sagt och spelade när Nala hoppade upp i soffan. Hon ville ju ha uppmärksamhet så klart och det fick hon ju en stund men sen så fortsatte vi spela. Vad tror ni hände sen?
 
Självklart så tyckte ju Nala att hon skulle ha mer uppmärksamhet så hon hoppar upp på bordet, sätter sig på spelplanen, kollar min sina stora urgulliga ögon på två personer som bara sitter där i soffan och skrattar för vi tyckte ju det där såg hur gulligt och roligt ut som helst. Vad gör Nala då? Jo, hon lägger sig ner och visar att hon verkligen borde få uppmärksamhet. Här kommer en bild på just det.
 
 
 
 

Kommentera här: